Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2019 17:30 - Тиин история част 38
Автор: popintrol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 106 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.08.2019 11:00


 За Ани„
която си мисли, че да те болят костите и да страдаш от анемия, гастрит и недохранване както си бил в 3ти клас е върхът на живота и който да те удари да паднеш без да имаш сили да се изправиш и за да се харесаш на един пихтиест педерас и неговите дърти любовници!
и...
Подлостта на това да си откраднал стил на обличане щото разбираш ли ако един носи дрехи, другите не тряя да носят подобни дрехи - само рокли!!
Не, не ви говоря за същите дрехи - марка по марка, вид или размер.
Говоря да си боядисаш косата същия цвят и да си купиш подобни дранкулки и вероятно подобни дрехи.
Нормален човек ще си каже я тая ме копира, може би иска да сме приятелки ... Но не! Това е жена без самочуствие тя ще си каже -тая ме копира тя ми открадна всичкото. Въпреки че харесва друг тип мъже вероятно или си има вече гадже или друг начин на говорене.
Това е от онзи тип хора дето примерно техен познат учи граматика за изпит и НИКОЙ ДРУГ разбираш ли няма правото да учи по граматика.!! Леле колко натоварващо.
О не, с приятелките само хубаво или нищо ... леле както на лудия шапкар 2 беше казано ами щом имаш красива фигура от плуване що не топи и главата щото си грозна? Това го приех може би като лична обида незнам защо? Може и да не е било към мен, въпреки че само аз ходех по онова време на плуване! Леле трябваше още да си мълча за някои неща барем и тя цъфне при българките..
Както се казва забравяй ала никога не прощавай!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: popintrol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17267
Постинги: 49
Коментари: 3
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930