Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2019 14:53 - Тиин история част 35
Автор: popintrol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 121 Коментари: 0 Гласове:
0



 Нее! Гея танцьор и наемна проститутка реши да се ожени за Кара, за да не проституира повече. Щеше да се отдаде на без сексуален живот! Затова преди години така и реши да се ожени за Кара, без нейното съгласие естествено и затова проучи деня на сватбата й с Миглен – собственика на дискотеката- и .. реши, че него ден ще разруши сватбата им и ще се ожени за Кара, и клуба на мъжа й ще е негов.
И така гея танцьор Колю реши, че в неделя ще проваля сватба и вече няма да е ерген, но ще има цяла дискотека за него да се кълчи като гей - танцьр.
Предварително се напи за доброто старо време, когато беше ерген в събота вечерта и в неделя сутринта, когато Кара се омъжи, Колю бе толкова пиян, че се съдра  на входа. Като се събуди разбра, че церемонията е свършила и се натъкми да си получи дискотеката, която не бе негова както и да го въртиш. Отиде на входа ранните 23:00 часа вечерта, когато вече бе изтрезнял и се изпердаши на охраната- Аз съм тука новия собственик ожених се за жената на собственика и ся цялото тва е мое. Охраната му удари един юмрук в лицето и почна да го рита, докато му счупи и краката и ръцете имаше и пукнатини по черепа като го прибраха спешна помощ.
Колю гей танцьора и проститутка по наемане се събуди в болницата и каза!
- Аз вече НЕ СЪМ ЕРГЕН И НЯМА ДА СЪМ ПРОСТИТУТКА ЗА МЪЖЕТЕ!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: popintrol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17231
Постинги: 49
Коментари: 3
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930