Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2019 21:50 - Тиин история част 27
Автор: popintrol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 113 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.08.2019 22:32


 Преди време един познат ми каза тази поговорка!
- Имаш 5 лева в джоба си и трябва да забършеш мацка.
- Бавноразвиваща - 3 лева
- Грозна - 2 лева
и супер топ моделка, слаботелесна и висока - 200 лева.
Какво правиш?
- И аз викам ми забивам и бавноразвиващата се и грозната и така имам 2 мацки едновременно.
- НЕ! НЕ И НЕ! Ние за уважението! Къде ти е Уважението!! Изпиваме една бира и чакаме до  заплатата и след това молим слаботелесната топ моделка.

Рикардо му призля, когато и на него му казаха тази приказка. Той каза 
- Ама аз бях за 2.50! Това какво ме прави?
- Хем грозна, хем и бавноразвиваща. Ако бяхте близнаци да сте за 5 лева, ама си сам така, че 2.50. Ако беше само грозна щеше да го знаеш.
Ама аз ... съм мъж? Призна си Рикардо.
- Да намалям ли?
- Че то нищо не остана!
- А къде е уважението!? Трябва да си жена и то по списанията, че да се бръкна за тебе.
- А що не си бръкнеш в ануса а? - Полиция ръцете на главата и в този момент мозъка му се разпръска.
- Аве сержант, вчера ти дадоха пистолета застреля 3ма вече я по спокойно.
- Аве той педофил ако не му пръснеш мозъка ще изнасилва малки дечурлига. Че и ще ги определя на грозни и бавноразвиващи се! 
- Рикардо беше се свлякъл надолу.
- Тоя да го стреляш ли и него?
- Не, не не, тоя е жертва, ще си умре по болниците. И.. сложи белезниците на тоя труп.
- Ама тоя е без глава! 
- Е нали знаеш има ги всякакви дали се определят на джендъри или без глави и без пулс са си вече претенции, после го мятаме в килията, че ми писна от доклади.


-They were mine! THEY WERE ALL MY FRIENDS AND THEY HUNG WITH ME! NOT YOU!
Friends - pffthah! THEY WERE MY ANTOURAGE! - на единия от затворниците му писна и вика - ей полицай кви ги пишеш там?
- А ? избивам комплекси! - Утре ще те бесят не са тривожи!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: popintrol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17273
Постинги: 49
Коментари: 3
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930