Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2019 14:46 - Тиин история част 13
Автор: popintrol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 192 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.08.2019 14:47


 - Знаеш ли, добре че си пролича че не си умен!
- Ами ти.. Ти ПЪК ХИЧ НЕ СИ КРАСИВА!
- Е и, красотата не е всичко, но понякога идва в плюс!
- Ама ти.. ТИ СИ МНОГО ГРОЗНА И ЗНАЕШ ЛИ ЩЕ СИ УМРЕШ САМА! НИКОЙ НЯМА ДА ТЕ ИСКА! И ДОРИ ПРИЯТЕЛЯ ТИ ЩЕ ТЕ ИЗОСТАВИ ЗАРАДИ ПО-КРАСИВА!
- Хах, да си умра сама звучи ПРЕКРАСНО! ДОРИ ФАНТАСТИЧНО! Много по-добре отколкото да бъда подмятана като долен гнусен парцал от разни непознати! Как е да те подмятат разни, сигурно ти харесва!
- Чуствам се пълноценен, когато ме искат! - призна си Рикардо, който заработваше като мъжка гей проститутка. 
- Ама после те захвърлят!
- Ако ме боготворят, няма да ме захвърлят.
- Искаш да си оня плазмодии ли?
- Оня плазмодии хах, аз.. аз съм много по слаб от него.
- Не е трудно да надебелееш ако го заместиш, в тялото му се влива 50 килограма кайма на всеки 3 часа.
- Защо толкова много?
- За да се чуства божество!
- Знаеш ли, това че отказваш да бъдеш лигавена и хапана от непознати те кара да изглеждаш една никаква.
- Значи на тебе ти харесва?
- После ми дават пари и ми казват, че ме обичат!
- И после се връщат при бабите си, дори не можеш да ги подбираш. Виж разкарай се а?
- Не мога вързан съм, както и ти с тези хора, всичките 100 души от 3 класа. Горките 15 годишни  незнаят, че следващата година ще ги оберат като другата реколта. 
- Не се ли замисляш, че просто ни избиват?
- Ама то не е ли плазмодия да добие могъщество!
- Ама ще е само той на огромно широко пространство и никой друг. Сам самичък на огромно пространство, защото всички други ще бъдат мъртви. Изядени от него. Ако не развие шизофрения, ще му е много самотно.
- Ама ще е божество.
- Или последния човек, само че не е човек, хермафродит, ъх има и други плужеци... няма да има хора. Технически като няма кой да го боготвори, не е божество. Хаха!
Рикардо подсмърчи - мислех, че ме обичат?
- Кой да те обича?
- Любовниците, а те само ме ползваха за тоалетна, сега ползват плазмодия!
- Това не е любов!
- А какво е любов?
- Може би да се наядеш до насита? Или да си щастлив със себе си?
- Викаш самодостатъчност била любовта?
- Не е това което ти правиш да те ползват разни. Но може би ти харесва.
- Незнам може би. А може би просто трая да свърше защото никой не ме иска и ще умра от болест или на кайма.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: popintrol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17198
Постинги: 49
Коментари: 3
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930