Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2019 10:24 - Тиин история част 5
Автор: popintrol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 99 Коментари: 0 Гласове:
0



3 напълно различни хора. - Та казваш трябва да съм 80 килограма, 180 висок? Сериозно?
- Да бе, прикриваме шефчето.
- А откъде си мислиш, че мязаме на него?
- О той си прави операция, имаше по нормален вид, а ние сме клонинги на тоя на когото прилича! Никой няма да знае!
- И защо трябва да свърши работа?
- Защото ще мятаме плондера в океана, да е на див живот, задушава се от стоманения аквариум, може да живне?
- Ама от високо ще го пуснем нали!
- Е че как, разбира се от много високо! Ние да не сме благотворителност само, къде е съмнителността и черния бизнес!
- Добре слагам униформата и никой не разбира разликата!
- Да това е планът, досега сме се скатавали, а и никой не може да смята или чете, така че сме на чисто!
...
Заместник охранителя застана на пост.
- Не си ли различен, обади се Лайза!
- Кажи още една дума и ще си първата за кайма!
- Моля? За кайма? Нали щяхме да сме проститутки?
- Хахахахах ЩЕ ТИ СЕ ДА СТЕ ПРОСТИТУТКИ! Ама директно сте или за кайма или за органи! Трябва да си пазим семето за хермафродита, за да забременее!
- Ами защо се сменихте сигурно 5ма, другите 4ма къде са?
- 5ма? Само аз съм!
- Хах само ти, носовете са ви различни, въпреки че имате еднакво бръсната глава с брада.
- Ей, не ме предизвиквай да те разстрелям и да си самостоятелно за кайма или органи малка мръснице!
- Леле, а откъде разбра че съм такава!
- Щото си мръсна, млъквай!
- Ей охрана заместник, готови сме идвай, следващия идва за смяна.
Абсолютно същия с бръсната глава и брада дойде да го замества, само че беше сигурно с 1 педя по нисък.
 - Лайза какви ги плещиш! Млъкни! Тука всичките сме мъртви, по бързо ли искаш да ни убият! - обади се една от съученичките й.
- Има ли значение кога! И без това сме мъртви!
- Млъквайте там! - обади се заместника. Останалите охранители като разбраха, че можело и със смени се усмихнаха и останаха само 1-2 на пост пред газовите камери, но и те бързо се разотидоха.
- Какво става там! КЪДЕ ИЗБЯГАХА вСИЧКИ! КЪДЕ СТЕ ПРиЯТЕЛИ! НЕ СМЕ ЗАВЪРШИЛИ ДЕЛОТО! В ЦИКЪЛ СЪМ! Трябва да ми ядете цикъла или ще ви сера в устите.
- И на три! Едно, две! 
- Шефе аз немога да го дигна това тук, дори и да сме петима, не може ли да го отровим или изгорим тая гнус? Маркучите са мръсни и миришат, а и ще ми опадат месата ако го слушам това плазмодии.
- Да го взривим освен?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: popintrol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17153
Постинги: 49
Коментари: 3
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031